Sla Diensten voor klanten bij Solvware

SLA Diensten - Onze Maandelijkse Pakketten

Ben je klant bij Solvware? Met trots bieden we je diverse SLA (Service Level Agreement) diensten aan in verschillende pakketten. SLA diensten zijn contracten tussen een serviceprovider en een klant die precies definiëren wat de klant kan verwachten qua service en support. Deze overeenkomsten zijn essentieel om heldere afspraken te hebben over de prestaties en kwaliteit van de service die geleverd wordt.

Onze dienstverlening is ontworpen om aan de uiteenlopende behoeften en voorkeuren van klanten te voldoen. We bieden daarom vier verschillende pakketten aan: SLA Simpel, SLA Brons, SLA Zilver, en SLA Goud.

SLA Simpel

175 Maandelijks
  • 2 uur aan werkzaamheden
  • Opgespaarde uren 3 maanden geldig

SLA Brons

300 Maandelijks
  • 4 uur aan werkzaamheden
  • Opgespaarde uren 3 maanden geldig

SLA Zilver

600 Maandelijks
  • 8 uur aan werkzaamheden
  • Opgespaarde uren 3 maanden geldig
Meest gekozen

SLA Goud

1300 Maandelijks
  • 16 uur uitvoerende werkzaamheden
  • Opgespaarde uren 3 maanden geldig