Sla Diensten voor klanten bij Solvware

SLA Diensten - Onze Maandelijkse Pakketten

Ben je klant bij Solvware? Met trots bieden we je diverse SLA (Service Level Agreement) diensten aan in verschillende pakketten. SLA diensten bij Solvware houden eigenlijk persoonlijke werkzaamheden in die we meten in uren. Bij het kiezen van een van de pakketten kan je elke maand deze uren gebruiken voor werkzaamheden of er voor kiezen om ze mee te nemen naar de volgende maand. Dit betekent dat als je geen gebruik maakt van de uren uit het SLA-pakket, dat je de maand erna dubbel zoveel uren kunt gebruiken. Zo kan je voor 3 maanden aan werkzaamheden meenemen!

We hebben onze dienstverlening ontworpen om aan de uiteenlopende behoeften en voorkeuren van onze klanten te kunnen voldoen. Daarom bieden we vier verschillende pakketten aan: SLA Simpel, SLA Brons, SLA Zilver, en SLA Goud.

SLA Simpel

175 Maandelijks
  • 2 uur aan werkzaamheden
  • Opgespaarde uren 3 maanden geldig

SLA Brons

325 Maandelijks
  • 4 uur aan werkzaamheden
  • Opgespaarde uren 3 maanden geldig

SLA Zilver

600 Maandelijks
  • 8 uur aan werkzaamheden
  • Opgespaarde uren 3 maanden geldig
Meest gekozen

SLA Goud

1200 Maandelijks
  • 16 uur uitvoerende werkzaamheden
  • Opgespaarde uren 3 maanden geldig